20 november 2021

200 ondernemers in het zonnetje gezet.

De vrijwilligers en kandidaat-raadsleden van CDA Oss hebben op vrijdag en zaterdag 200 bedankjes en doosjes stroopwafels bezorgd bij 200 Osse ondernemers. Dit in het kader van "De Dag van de Ondernemer".

Dit ging gepaard met een bezoek aan Vos-logistics door de Brabantse Europarlementariër Tom Berendsen en CDA Oss lijsttrekker Sidney van den Bergh. "Het gaat ons niet alleen om de waardering die we horen uit te spreken voor onze ondernemers, maar ook samen het gesprek aan gaan over de toekomst en de rol die we daar als lokale partij in kunnen spelen, in combinatie met onze connecties in Den Haag en Europa", aldus Sidney van den Bergh.

Voor Sidney van den Bergh is het contact met de Osse ondernemers géén eenmalig event gedurende het jaar. Met zijn concept #koffiezaken bezocht hij gedurende de afgelopen raadsperiode al 200 ondernemers in de Gemeente Oss. De dag van de ondernemer is in die zin koffiezaken XXL voor CDA Oss.

Ook via deze weg danken wij alle ondernemers in onze prachtige gemeente voor hun tomeloze inzet en bijdrage aan de Osse samenleving!