05 april 2021

CDA Oss lanceert woonplatform 'Oss zet de schop in de grond'.

Wonen en woningbouw is één van de belangrijkste thema’s voor nu en de komende jaren. Het woningentekort is schrijnend voor jong en oud. Waar veel wordt gedacht dat het alleen een zaak is van de markt of de gemeente, blijkt dat inwoners zelf ook een grote rol kunnen spelen in concepten binnen wonen en woningbouw. CDA Oss lanceert de campagne ‘Oss zet de schop in de grond’. Hiermee willen we twee doelen bereiken:

1. Inwoners kunnen hun ideeën over wonen en woningbouw delen met ons. Er zijn drie eisen: het plan moet innovatief, ambitieus en realistisch zijn. Wij gaan graag met iedereen die een goed plan heeft in gesprek. Daarna kunnen we het plaatsen op ons platform ‘Oss zet de schop in de grond’.
  2. Inwoners kunnen ideeën van anderen zien op het platform en kunnen in contact komen met elkaar om het plan te versterken. Op deze manier willen we de samenleving verbinden.

Als CDA Oss missen wij een laagdrempelig platform, georganiseerd door de gemeente, waar inwoners hun ideeën kunnen delen met anderen. Daarom pakken wij nu zelf de handschoen op.

Er zijn veel kansen in Oss. De gemeente heeft veel gronden aangekocht voor grootschalige woningbouw. Mensen met een innovatief, ambitieus en realistisch idee hebben nu de kans om hun plan te verwezenlijken.

Klik hier om naar het platform 'Oss zet de schop in de grond te gaan'.