15 juli 2021

Kieslijst voor eerste 22 kandidaten vastgesteld. Dit is Team #22!

Tijdens de ALV van 14 juli 2021 hebben de leden van CDA Oss de voorgedragen kieslijst van de eerste 22 kandidaten per acclamatie goedgekeurd. Met Team #22 gaat CDA Oss de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 tegemoet.

Het is een bewuste keuze van het CDA om in een vroeg stadium met de eerste 22 kandidaten naar buiten te treden. Met Team #22 gaan we bouwen aan het verkiezingsprogramma dat de leidraad zal vormen voor onze visie op het Oss van morgen. Dat wil zeggen dat Team #22 met inwoners, verenigingen, stichtingen en vrijwilligersorganisaties van onze gemeente in gesprek gaat om het verkiezingsprogramma te voeden. Vertrekpunt daarbij is steeds het Osse Gemeenschappelijk Huis van het CDA’. Dat kost tijd en energie en daar gaan we de komende maanden voor gebruiken.

We hebben als partij een diverse lijst, junior, senior, achtergrond, man, vrouw, stad dorp en professionele achtergrond. Met een brede blik op de samenleving vanuit diverse beroepen, functies en werkzaamheden.

De kracht van CDA Oss is de afgelopen drie jaar de teamspirit geweest binnen de fractie. Wat krachtig is moet je versterken. Met deze lijst en de realisatie van Team #22 willen we naar buiten treden als team dat samen gaat voor een Oss om door te geven aan een volgende generatie. Ons motto, ambitieus en realistisch, leeft door dankzij de personen op onze kersverse lijst.

1. Sidney van den Bergh
  20. Willy van der Loop
  21. Joris van Hest
  22. Harry Peters

*De leden hebben een mandaat gegeven aan het bestuur om plaats 17 nog te vullen in de nabije toekomst.