Kai Bloemers

Fractiesecretaris; Burgerlid

Kai Bloemers (1990) is geboren en getogen Ossenaar en woont met zijn vrouw Amy en dochter Anna in de Oijense zij. Na zijn middelbareschooltijd op het Maaslandcollege was hij vijf jaar werkzaam als beroepsmilitair bij de Koninklijke Landmacht. Zijn passie, geschiedenis, bleef hem echter bezighouden, waardoor hij besloot de lerarenopleiding geschiedenis te volgen. Hij studeerde in 2017 af als docent aan de Fontys Hogeschool in Tilburg en geeft momenteel les op een middelbare school in Best. Kai richt zich vooral op onderwijs, jeugd, jongerenparticipatie, duurzaamheid, (regionale) geschiedenis en erfgoed. Het behoud van lokale cultuur en dialect liggen hem nauw aan het hart, net als het zoeken van de verbinding tussen jongeren en ouderen. Na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 werd Kai burgerlid en fractiesecretaris.

kaibloemers@cdaoss.nl