28 februari 2017

Openbaar debat met Tweede Kamerlid Madeleine van Toorenburg (CDA)

Maandag 6 maart a.s. komt het Tweede Kamerlid Madeleine van Toorenburg (CDA) naar Roosendaal. Tijdens een openbare debatavond in Het Kadehuis zal ze spreken over drugs, criminaliteit en veiligheid.

Naast Madeleine van Toorenburg leveren ook Frank Petter (burgemeester Bergen op Zoom), Huub Verhagen (Taskforce georganiseerde criminaliteit Markiezaat), Eelco Ligtenberg (buurtpreventie Roosendaal) en Hans Verbraak (wethouder Roosendaal en staartlijstkandidaat CDA) een bijdrage aan deze avond. De diverse sprekers geven hun kijk op drugs, criminaliteit en veiligheid in onze regio, gaan in gesprek met elkaar en met het publiek. Er is voldoende gelegenheid om  vragen te stellen. Iedereen is van harte welkom op deze openbare bijeenkomst in Het Kadehuis, Kade 24 in Roosendaal van 19.30 tot 21.30 uur.

Voorafgaand aan deze debatavond bezoekt Madeleine van Toorenburg  ‘smiddags  Rucphen en Sint Willebrord. Daar loopt zij  een ronde samen met wethouder Martien de Bruijn, het plaatselijke buurtpreventieteam en spreekt zij met de wijkagent aldaar. Aansluitend wandelt ze in Roosendaal  door de Molenstraat en Brugstraat met wethouder Hans Verbraak en een afvaardiging van politieteam Roosendaal.