12 februari 2018

CDA Roosendaal opent eerste KOFFIEshop in Roosendaal

CDA Roosendaal heeft een koffieshop geopend in de Raadhuisstraat, in het pand op nummer 28. De feestelijke opening is verricht door wethouder Hans Verbraak.

Na de opening presenteerde lijsttrekker Robert Breedveld het CDA verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart “CDA, een Roosendaal voor ons allemaal”.

Ook op andere dagen vinden activiteiten in en bij onze koffieshop plaats, zoals tijdens de carnavalsoptocht van zaterdag 10 februari.

Om het contact met de inwoners van Roosendaal en de dorpen nog intensiever te maken, heeft het CDA een koffieshop geopend in de Raadhuisstraat. Dit is natuurlijk een knipoog naar ons standpunt dat we mordicus tegen de komst van coffeeshops zijn in Roosendaal. Een koffieshop is natuurlijk van harte welkom.

Na de opening en de presentatie van het verkiezingsprogramma volgen er nog vele activiteiten tot aan de verkiezingen van 21 maart.

Zo is er tijdens de carnavalsoptocht van zaterdag 10 februari koffie geserveerd. En worden er spreekuren verzorgd door o.a. lijsttrekker Robert Breedveld en wethouder Hans Verbraak. Ook zijn er op de zaterdagen 24 februari, 3 en 10 maart juridische spreekuren van 12.00 tot 14.00 uur met medewerking van de Rechtswinkel Zuid-West Nederland.

Alle activiteiten worden aangekondigd op de facebookpagina en website www.cdaroosendaal.nl.