13 mei 2019

Conny Kerkhof ontvangt zilveren CDA-speld

Aan Conny Kerkhof is voor haar maatschappelijke verdiensten de Zilveren CDA-speld uitgereikt.Niemand minder dan Minister van Financiën, Wopke Hoekstra, reikte tijdens de Algemeneledenvergadering van CDA Brabant op 10 mei 2019 de speld uit.Ook Inge van Dijk, voorzitter van CDA Brabant, had lovende woorden over de inzet van Conny.Conny is 11 jaar CDA raadslid en 11 jaar wethouder in Roosendaal geweest. Ook was ze 2 jaar lid vanhet dagelijks bestuur van het landelijk CDA. Later is ze lid geworden van Provinciale Staten en voerdeals fractieleider de CDA fractie aan. Vervolgens is ze bijna 4 jaar voorzitter van CDA Regio Markiezaatgeweest.CDA Roosendaal is trots op haar verdiensten voor de samenleving en het CDA. Mensen konden enkunnen altijd bij haar terecht en ze levert “geen half werk”. Fantastisch en mooi om te zien dat ze nog steeds met veel enthousiasme en inzet zich sterk maakt voor allerlei maatschappelijke doelen.

Ad Backx, voorzitter CDA Roosendaal