Sjaak van de Vrede

burgerraadslid

Sjaak is sinds 2018 als burgerraadslid actief voor het CDA, dat betekent dat hij de raadsleden Robert, Nicole, Sebastiaan en Roger ondersteunt. Sjaak is een echte verbinder, dit doet hij in zijn werk als zelfstandig verzekeringsadviseur,  maar ook als mantelzorger  en coördinator voorlees expres (als vrijwilliger).

Sjaak houdt van een constructief gesprek en samenwerking met oog voor ieders belang. Mensen in kwetsbare situaties zoals ziekte, ouderdom, handicap of verwarring verdienen veiligheid, liefde, vakmanschap en onze volledige aandacht.

In zijn persoonlijkheid is Sjaak bevlogen, betrokken en betrouwbaar. Sjaak is enthousiast voor de ‘dialoog’ die hij kan aangaan met inwoners, vertegenwoordigers van organisaties, raadsleden en college. De griffie van de gemeente zorgt voor de nodige ondersteuning hierbij in de vorm van leerzame themabijeenkomsten waardoor de kloof tussen politiek en burgers kleiner wordt en er meer begrip en betrokkenheid ontstaat.  Dat geeft verdieping en goede moed.

Specifieke aandacht binnen het fractiewerk heeft hij voor wijk- en dorpshuizen alsmede financiën. Er valt nog veel te doen en een wereld te winnen. Indien we elkaar met begrip en respect tegemoet treden, kunnen we bouwen aan een nog gezonder gemeente. Met fijne dorpen en wijken, waarin vooral plaats is voor positiviteit. CDA, voor elkaar!

CDA is voor mij Constructief de Dialoog Aangaan