29 juni 2017

Gezocht! 100 Bosschenaren die mee willen schrijven aan het verkiezingsprogramma

U weet als geen ander wat er in de gemeente ’s-Hertogenbosch goed gaat, beter kan of anders moet. Daarom vraagt het CDA om mee te denken over de toekomst van onze gemeente, uw dorp, stad of wijk. Gaat u samen met ons deze uitdaging aan?

CDA-afdeling ’s-Hertogenbosch nodigt 100 Bosschenaren uit om op woensdag 5 juli a.s. mee te schrijven aan het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Deze zgn. CDA100 is een initiatief om zoveel mogelijk Bosschenaren te betrekken bij de toekomst van hun stad. Tijdens de CDA100 brainstormen zij met elkaar over de inhoud van het CDA-verkiezingsprogramma.

Wie deelneemt aan de Bossche CDA100 krijgt de kans om over twee thema’s naar keuze mee te denken én mee te beslissen. In twee gespreksrondes met maximaal 10 deelnemers kunnen zij vervolgens gezamenlijk een concreet voorstel doen voor het verkiezingsprogramma. Aan het einde van de bijeenkomst stemmen de aanwezigen over al deze voorstellen. De vijf voorstellen met de meeste stemmen worden een-op-een overgenomen. Alle overige voorstellen neemt de programmacommissie mee bij het schrijven van de rest van het programma.

De CDA100 vindt plaats op woensdag 5 juli a.s., vanaf 20.00 uur in Perron 3, Hoff van Hollantlaan 1 te Rosmalen. Aanmelden kan via: [email protected]