03 juli 2017

Huib van Olden voorgedragen als CDA-lijsttrekker

Het bestuur van het CDA ’s-Hertogenbosch heeft wethouder Huib van Olden voorgedragen als lijsttrekker bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Tijdens de algemene ledenvergadering van woensdag 5 juli zullen de leden hierover stemmen. Er hebben zich geen tegenkandidaten gemeld bij het bestuur.

Afdelingsvoorzitter Viktor Heitkamp over de voordracht: ”Bij de gemeentelijke herindelingsverkiezingen eind 2014 heeft het CDA onder leiding van Huib van Olden een klinkend resultaat neergezet. Een groei van 4 naar 5 zetels. In de huidige relatief korte raadsperiode heeft hij zich gemanifesteerd als dé gezichtsbepalende persoon van het CDA ’s-Hertogenbosch. Huib van Olden is voortvarend, verbindend en heeft het typische CDA-geluid de afgelopen jaren volop uitdragen én in zijn laten en doen getoond.” Om zijn persoonlijkheid en zijn vermogen tot samenwerken wordt Huib van Olden door velen in onze gemeente, zowel in als buiten het CDA, zeer gewaardeerd. “Het bestuur is zeer verheugd om Huib van Olden voor te dragen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018.” aldus Heitkamp.