05 juli 2017

Huib van Olden CDA-lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen

Wethouder Huib van Olden is tijdens de ledenvergadering van het CDA ‘s-Hertogenbosch unaniem gekozen tot lijsttrekker voor de Gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Bij de laatste verkiezingen was Van Olden eveneens lijsttrekker.

Huib van Olden over het lijsttrekkerschap: “Ik ben zeer verheugd en blij dat onze leden mij weer het vertrouwen hebben gegeven. De komende periode zal ik er alles aan doen dit om dit vertrouwen waar te maken. Wij zullen ook de komende jaren blijven werken aan een sterke en sociale stad, waarin het voor iedereen goed leven, werken en recreëren is. Er is nog meer dan genoeg te doen de komende vier jaren.”

“Onze leden zien dat Huib een aantal taaie dossiers succesvol heeft afgewikkeld en flinke stappen heeft gezet op het terrein van arbeidsparticipatie, erfgoed en cultuur.” aldus Viktor Heitkamp, voorzitter van de Bossche CDA-afdeling. “Het CDA is een stevige lokale partij en een betrouwbare partner om de stad te besturen. Daarnaast is het CDA in staat om provinciaal en landelijk de belangen van ’s-Hertogenbosch te behartigen. Wij hebben alle vertrouwen in een succesvolle campagne onder aanvoering van Huib van Olden.”

De komende maanden richt het CDA zich op het verkiezingsprogramma en zal de kandidatenlijst worden samengesteld. In september wordt het programma afgerond. In oktober zullen de leden stemmen over de kandidatenlijst.