12 juli 2017

Bosschenaren leverden bijdrage aan het CDA-verkiezingsprogramma

Woensdag 5 juli was er een succesvolle CDA100 in Perron3 te Rosmalen. Tientallen inwoners van onze stad waren op het verzoek van het CDA ingegaan om mee te schrijven aan het verkiezingsprogramma 2018-2022. Er werd gediscussieerd in meerdere groepen over onderwerpen zoals: Veiligheid & fatsoen; werk & economie; wonen; verkeer& bereikbaarheid.

Marianne van der Sloot, voorzitter van de programmacommissie: “Er zijn heel veel onderwerpen over tafel gegaan, goede discussies. Maar ook verrassende uitkomsten.” Op het einde van de bijeenkomst stemden de aanwezigen over de voorstellen. De vier voorstellen met de meeste stemmen worden opgenomen in het verkiezingsprogramma. De overige voorstellen neemt de programmacommissie mee bij het schrijven van het programma.

“Het was de eerste keer dat we op deze wijze hebben laten meeschrijven aan ons verkiezingsprogramma. We zijn zeer blij met de inbreng!” aldus een tevreden Marianne.