18 maart 2018

21 Maart naar de stembus!

De laatste dagen voor de verkiezingen. De laatste loodjes voor alle campagnevoerders. Het begin van de dag van de kiezer. 21 Maart dus. Uw dag voor de keuze van morgen.

Het CDA staat gereed om vandaag weer aan de slag te gaan voor morgen. En de toekomst. Die raakt ons allen. Uw en mijn kinderen, familie en vrienden. De aardige overbuurvrouw die hulp nodig heeft. De mantelzorger die even ontzorgd wil worden. Het MKB bedrijf dat een nieuwe collega zoekt maar niet kan vinden. Iemand die van jongs af aan de taal niet machtig is en over deze schaamte heen geholpen wil worden.

Onze samenleving, onze gemeente verdient een bestuur dat oog heeft voor al deze noden. Dat collegiaal wil doen zonder op te stappen vier maanden voor de verkiezingen. Zonder eigen belang. Het CDA wil meehelpen aan dat bestuur. Stabiel en integer. Geen gemakkelijke klus maar noodzakelijk voor morgen. Uw toekomst.

Wij gaan graag aan de slag voor morgen.

Huib van Olden, lijsttrekker CDA 's-Hertogenbosch