03 december 2021

Jantijn Fockens nieuw bestuurslid CDA 's-Hertogenbosch

Afscheid Yannick Lataster

Tijdens de ALV van 2 december is afscheid genomen van bestuurslid Yannick Lataster. Yannick was sinds 9 januari 2020 lid van het bestuur. We hebben Yannick leren kennen als een strategisch denker, die duidelijke standpunten durft in te nemen en die blijk geeft van een enorme maatschappelijke betrokkenheid. Het bestuur is Yannick dan ook dankbaar voor zijn bijdragen in de afgelopen jaren voor het CDA ’s-Hertogenbosch. We zullen hem missen!  Gelukkig heeft Yannick aangegeven dat we altijd een beroep op hem mogen doen voor bepaalde overzienbare taken.

Nieuw bestuurslid: Jantijn Fockens

Het bestuur is blij een waardige opvolger te hebben gevonden voor Yannick. Tijdens de ALV van 2 december is Jantijn Fockens per acclamatie benoemd als nieuw bestuurslid. Jantijn is psychiater en directeur Zorg en Behandeling bij de penitentiaire inrichting in Vught. We heten Jantijn van harte welkom binnen het bestuur en zien uit naar een prettige samenwerking!