24 juni 2021

Wethouder Huib van Olden zwaait af

Wethouder Huib van Olden, die de afgelopen jaren ook politiek leider en lijsttrekker was van de CDA afdeling 's-Hertogenbosch, zwaait na de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 af.

Dit heeft Huib aan het bestuur en de leden van de afdeling laten weten. Huib kijkt terug op 12 mooie, intense en bijzondere jaren als wethouder waarin hij samen met het College van B&W, de gemeentraad en de ambtelijke organisatie heeft mogen 'klussen' aan de uitdagingen waar 's-Hertogenbosch zich voor gesteld heeft gezien. Bijzonder in dat kader zijn uiteraard de inzet voor de mensen in de participatiewet en het grote succes van WeenerXL, de aanpak van schuldenproblematiek en eenzaamheid, de ondersteuning van het culturele erfgoed van onze stand en natuurlijk de ontwikkeling van een nieuw theater aan de parade.

Huib geeft aan dankbaar te zijn voor wat hij heeft mogen betekenen voor 's-Hertogenbosch en wij als CDA afdeling, bestuur en leden, zijn Huib dankbaar voor zijn inzet en leiderschap in de afgelopen jaren.

Een officieel afscheid zal nog plaatsvinden na de verkiezingen van maart 2022 maar voor nu alvast een heel groot dankjewel aan Huib!