14 februari 2017

CDA Sint Anthonis ondersteunt kandidaat Erik Ronnes

Wij zijn als CDA afdeling Sint Anthonis blij dat Erik Ronnes opnieuw Brabant wil gaan vertegenwoordigen in Den Haag. Het is voor de gemeenten uit het Land van Cuijk belangrijk om haar eigen volksvertegenwoordiger in de Tweede Kamer te hebben. Iemand die de regio goed kent en gemakkelijk bereikbaar is voor de inwoners. Zo brengen we Brabant naar Den Haag én omgekeerd.

De Brabantse nuchterheid is in Den Haag hard nodig. Ook zijn er een aantal thema’s die specifiek voor onze regio van belang zijn. Zo hebben we in ons gebied te maken met veranderingen in de agrarische sector en door de vergrijzing neemt de druk op leefbaarheid, zorg en onderwijs toe. Zinvolle regelgeving en eerlijke verdeling van de financiële middelen tussen stad en platteland zijn van groot belang.

Steun jij ook ‘onze’ kandidaat?

Stem 15 maart op CDA nr. 17 Erik Ronnes!

Link tip: volg Erik Ronnes op Facebook of Twitter, zodat u zelf kan lezen hoe Erik betrokken is in in onze regio.