19 oktober 2017

Ingrid Voncken kandidaat Lijsttrekker

Het bestuur van het CDA Sint Anthonis draagt Ingrid Voncken voor als lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Tevens is Ingrid namens CDA Sint Anthonis de kandidaat wethouder voor de volgende raadsperiode.

Op 22 oktober 2015 werd Ingrid beëdigd als Wethouder in de gemeente Sint Anthonis. Inmiddels is ze een bekend gezicht bij veel inwoners. Binnen haar portefeuille Wonen, Werken en Recreëren heeft ze zich met veel enthousiasme ingezet en, samen met anderen, aansprekende resultaten geboekt. Ingrid is toegankelijk, makkelijk in de omgang en duidelijk in de verwachtingen voor en naar iedereen.

Ondanks dat Ingrid haar roots buiten onze gemeente heeft, kiest CDA Sint Anthonis vol overtuiging voor haar kandidatuur omdat zij de belangen van onze inwoners het beste kan dienen. Ingrid beschikt over de juiste competenties en relevante ervaring om de komende periode onze gemeente opnieuw mee te besturen en daadkrachtig richting te geven aan grote ‘dossiers’ zoals de samenwerking in het Land van Cuijk, veranderingen op het platteland en de ontwikkeling van de kleine kernen democratie.

In de aanstaande ledenvergadering van 24 oktober zullen de leden van het CDA Sint Anthonis een definitief besluit nemen over de voorgenomen benoeming van Ingrid Voncken als lijsttrekker.

Bestuur CDA Sint Anthonis