29 maart 2017

CDA start 10 april met dorpsbijeenkomsten: Gemonde, laat je horen!

In maart volgend jaar zijn de verkiezingen voor de nieuwe gemeenteraad van Sint-Michielsgestel. Dat lijkt misschien ver weg. Maar toch start het CDA nu al met de voorbereiding van het verkiezingsprogramma. In alle dorpen worden daarvoor brainstormbijeenkomsten georganiseerd. De aftrap is maandagavond 10 april in Gemonde. Iedereen is welkom, ook als u helemaal geen CDA-stemmer bent!

Arie van Erp is voorzitter van het plaatselijke CDA-bestuur. “We willen ons verkiezingsprogramma niet van achter het bureau maken. Daarom gaan we nú al de boer op. We nodigen iedereen uit ons te komen vertellen waarvoor het CDA zich hard moet maken. Het worden creatieve brainstormsessies. Met een verrassende opzet, die hopelijk leidt tot veel inspiratie.”

Fractievoorzitter Lianne van der Aa heeft hoge verwachtingen van de bijeenkomsten. “Als raadslid merk ik hoe ontzettend belangrijk het is om goed in verbinding te staan met de verschillende dorpen. We besteden daar veel aandacht aan en laten vaak ons gezicht zien. Maar nu willen we ook nadrukkelijk het gesprek aangaan over ons verkiezingsprogramma. Dat is uiteindelijk toch het spoorboekje voor de héle raadsperiode”,  aldus Lianne.

Aftrap in Gemonde
De eerste dorpsbijeenkomst is op maandagavond 10 april, in De Kei in Gemonde, en start om 19.00 uur. Heeft u een mening, ideeën of misschien wel een heel eigen

kijk op iets dat Gemonde raakt: schroom niet en kom meepraten! Aanmelden via [email protected] of bel met Anja Andres van het CDA-bestuur: 06-21 22 66 02.

De data van de andere bijeenkomsten zijn ook al bekend: dinsdag 9 mei in de Huif/Sint-Michielsgestel, dinsdag 16 mei in de Moerkoal/Middelrode, maandag 22 mei in Litserborg/Den Dungen en dinsdag 30 mei in Den Durpsherd/Berlicum. Kijk voor meer informatie op www.cdasintmichielsgestel.nl.