10 mei 2017

Dinsdag 16 mei: CDA organiseert dorpsbijeenkomst in Middelrode

Na Gemonde en Gestel is nu Middelrode aan de beurt: het CDA komt langs! Op dinsdag 16 mei zijn inwoners van harte welkom tijdens een brainstorm over de toekomst van het dorp. De bijeenkomst vindt plaats in de Moerkoal. U bent welkom vanaf 19.00 uur; een kwartier later start het programma, dat tot uiterlijk 21.30 uur duurt.

In maart volgend jaar zijn de verkiezingen voor de nieuwe gemeenteraad van Sint-Michielsgestel. Dat lijkt misschien ver weg. Maar toch start het CDA nu al met de voorbereiding van het verkiezingsprogramma. In alle dorpen worden daarvoor brainstormbijeenkomsten georganiseerd.

Harvy Schouten zit namens het CDA in de gemeenteraad. Hij woont in het ‘buurdorp’ Berlicum. “Middelrode is een dorp met een heel eigen karakter. Juist omdat het aan de rand van onze gemeente ligt, moeten we ervoor zorgen dat het dorp niet over het hoofd wordt gezien. Daarom organiseren we als CDA een aparte brainstormbijeenkomst in Middelrode. We willen graag horen waarvoor het CDA zich hard zou moeten maken. Dan kunnen we daar rekening mee houden in ons verkiezingsprogramma, en straks hopelijk ook in het nieuwe college van B&W…”

Harvy: “Iedereen krijgt ruimschoots de gelegenheid z’n zegje te doen. Of dat nou over de openbare ruimte gaat, over het verenigingsleven, over de zorg, of wat dan ook: alle input is welkom!”

Aanmelden mag, maar hoeft niet
De eerste twee dorpsbijeenkomsten waren in Gemonde en Gestel.  Na Middelrode volgen nog Den Dungen/Litserborg (maandag 22 mei) en Berlicum/Den Durpsherd (dinsdag 30 mei).  Kijk voor meer informatie op www.cdasintmichielsgestel.nl.

Aanmelden kan via [email protected] of bel met Anja Andres van het CDA-bestuur: 06-21 22 66 02. Maar u mag natuurlijk ook gewoon binnenlopen.