27 november 2021

Eergisteren in de Raadsvergadering goeie zaken gedaan!

Unaniem werd de gloednieuwe visie op Recreatie & Toerisme vastgesteld door de raad. Een mooie aanpak door onze wethouder met veel ambitie voor de gemeente Someren; met unieke ligging precies tussen de “Strabrechtse Heide” en de “Grote Peel”

CDA Someren is blij dat er veel aandacht wordt gegeven aan inclusiviteit, we zijn immers een allemansgemeente. Zo kan iedereen met of zonder handicap van ons mooie gebied genieten. En tevens dat er heel veel aandacht is voor de draagkracht van het gebied. Er moet een juiste balans met de natuur en de mooie omgeving worden gezocht.

De gemeente kan nu investeren, er kan een speciale ambtenaar komen en er is extra budget voor nieuwe activiteiten. Heel goed gedaan!!

Er is samen met de branche hard aan gewerkt en met recht kunnen we trots zijn dat dit is gelukt. Chapeau dus aan eenieder die meegewerkt heeft aan dit mooie resultaat.

Samen Werken Werkt!

“Alleen ben je sneller, samen kom je verder”

Hierbij de link naar de Toeristische beleidsnota Someren 2030

Als u in het vervolg mee wilt praten, of er meer van wilt weten, wordt dan lid van ons platform

“Natuur – recreatie – Omgeving”.

Dit kan via de QR code.

Voor meer informatie kun je de pagina Thema's op deze website bezoeken: