28 november 2021

Mireille Bonnier lijsttrekker CDA Son en Breugel

Tijdens de algemene ledenvergadering van het CDA Son en Breugel op woensdag 24 november jl. is Mireille Bonnier unaniem gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

Mireille Bonnier (dochter van oud-burgemeester Bonnier) is sinds 2007 lid van het CDA en al enige jaren actief lid van de CDA-steunfractie in de gemeenteraad van Son en Breugel. Voormalig lijsttrekker en huidig fractievoorzitter Camille Limpens doet na bijna drie periodes in de gemeenteraad een stapje terug. Het CDA bestuur bedankt Camille Limpens voor zijn grote inzet voor de gemeenschap in Son en Breugel.

Het bestuur van het CDA Son en Breugel is verheugd dat Mireille Bonnier bereid is zijn taak over te nemen. Mireille: “We hebben een mooi team van mensen en samen met hen wil ik me graag gaan inzetten voor de Son en Breugelse samenleving. Ik zal die verantwoordelijkheid serieus nemen en met respect voor andermans mening gaan samenwerken, om zaken voor elkaar te krijgen die we alleen niet kunnen. Wat een eer om mijn steentje bij te mogen dragen aan ons mooie dorp Son en Breugel!”

Achter lijstaanvoerder Mireille Bonnier staat op nummer 2 op de kieslijst de huidige wethouder Jan Boersma en op de nummer 3 en 4 respectievelijk Henk Hulsen en Giel van Beers. Beiden zijn al zeer actief in de lokale politiek. Talentvolle nieuwkomers zijn: Gert Jan van Steenhoven en de jeugdige Aleyna Avci. Volgens het bestuur van het CDA Son en Breugel staat er hiermee een sterk team dat beschikt over een goede mix van ervaring en talent. Het is een mooie afspiegeling van onze diverse Son en Breugelse gemeenschap: #middeninonsmooiedorp.

De volledige lijst ziet er als volgt uit:

1. Mireille Bonnier Harde Ven

2. Jan Boersma Breugel

3. Henk Hulsen De Vloed

4. Giel van Beers Gentiaan

5. Gert Jan van Steenhoven Son centrum

6. Camille Limpens Gentiaan

7. Aleyna Avci De Vloed

8. Albert Vink Breugel

9. Lia den Hamer Harde Ven

10. Kris Hulsen Gentiaan

11. Gerard Scheepens Gentiaan