24 april 2020

Koninklijke onderscheiding Mart Wijnen

Vandaag werd ons CDA lid Mart Wijnen verrast. De ingelaste bestuursvergadering werd verstoord door burgemeester Ederveen. De burgemeester kwam Mart mededelen dat hij een koninklijke onderscheiding  ontvangt. Het opspelden van de onderscheiding gebeurt op een later tijdstip vanwege de richtlijnen met betrekking tot het COVID-19 virus. Mart was verrast. Mart krijgt de onderscheiding vanwege zijn vrijwillige inzet bij o.a. De Watervrienden, de VOS en natuurlijk het CDA. Mart is in het verleden bestuurslid en raadslid geweest voor het CDA. Ook nu nog zet Mart zich in voor het CDA als bestuurslid en fractieondersteuner. De inzet voor Mart in het verleden en het heden bij het CDA en bij de Watervrienden was voor het bestuur en de fractie van het CDA de reden om een aanvraag te doen. Met resultaat!!! Het CDA wil Mart nogmaals feliciteren met deze welverdiende koninklijke onderscheiding!!!

CDA Valkenswaard