20 december 2017

Kandidatenlijst vastgesteld. Trots op dit team!

Op woensdag 20 december j.l. hebben de leden van CDA Waalre de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 vastgesteld. Tot lijsttrekker werd unaniem de huidige wethouder van financiën Alexander van Holstein gekozen.

De plaatsen 2 t/m 6 op de lijst worden ingenomen door de huidige fractieleden Suzan van de Goor, Christine Eeken en Eduard Kerssemakers gevolgd door de Waalrese nieuwkomer Philip van Gils en Pieter-Jan van der Zaag, de huidige voorzitter bestuur CDA-Waalre. De lijst wordt gecompleteerd door tien gedreven mensen, betrokken bij en actief in de Waalrese gemeenschap.

Lijsttrekker Alexander van Holstein: “Ik ben vereerd om deze evenwichtige lijst van CDA Waalre te mogen aanvoeren, we hebben een mooi programma, een goed team; kortom een prima start”.

Dit team gaat zich de komende vier jaar opnieuw inzetten voor Waalre. “In de afgelopen periode is de CDA-fractie een zichtbare, betrouwbare en stabiele factor in de raad geweest. Wij hopen dat wij op basis van de verkiezingsuitslag in maart 2018 dit werk met nog meer mensen in de raad mogen voortzetten” aldus de huidige fractievoorzitter Christine Eeken.

De volledige kandidatenlijst is:

1.    Alexander van Holstein
2.    Suzan van de Goor-Gelens