21 mei 2017

Open dag bouw gemeentehuis

Op 20 mei was de Open dag van de Bouwplaats. Ook de bouw van ons nieuwe Huis van de gemeente kon bezocht worden. Een mooie gelegenheid voor velen om een kijkje te nemen.

Via de ruimte waar de publieksbalie maar ook de bibliotheek gevestigd gaat worden, ging de tocht naar de Multifunctionele zaal. In de kelder liet fotoclub Bellus Imago zien hoe de bouw tot nu toe gelopen is. Een hoogtepunt voor vele bezoekers was toch een blik in het monumentale gedeelte van het gemeentehuis. Hier komt de raadzaal en de trouwzaal. De sporen van de brand zijn hier nog duidelijk zichtbaar.

CDA Waalre bedankt de gemeente en de aannemer voor het mogelijk maken van deze open dag. De filmpjes en de beelden van de inrichting die getoond zijn, maken ons nieuwsgierig naar het eindresultaat. Wij zien uit naar de voltooiing!

De animaties van de inrichting direct op youtube bekijken? klik hier