13 februari 2022

Verkiezingsdebat Studio040

Op wie ga je stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart? Welke partij gaat de komende vier jaar voor jou het verschil maken? Welke partij sluit het best aan bij jouw ideeën voor Waalre?

Studio040 organiseert, samen met de gemeente Waalre, een speciaal verkiezingsdebat voor de inwoners van Waalre. Er komen verschillende onderwerpen aan bod zoals klimaat, woningbouw en financiën. Aan de hand van inleidende video’s en stellingen wordt de discussie gevoerd met Waalrese politici. Namens het CDA Waalre neemt lijsttrekker Suzan van de Goor hieraan deel.

Het verkiezingsdebat wordt opgenomen in het sfeervolle Café C van het CKE in Eindhoven en later uitgezonden op het televisiekanaal van Studio040. De uitzending start zondag 13 februari om 17.00 uur en wordt die avond steeds herhaald.

Hieronder is de link naar het debat te zien. wij hebben deelgenomen aan de derde stelling (start op 31:28) en aan de vijfde stelling (start op 1:00:27).