09 december 2017

Zanggroep familie van den Broek in Hoevenakkers

Het optreden van de familiezanggroep Van den Broek was een groot succes! Er is uit volle borst meegezongen en zelfs gedanst.

CDA Waalre organiseerde in samenwerking met stichting RSZK ZorgProfessionals een gezellige middag in woonzorgcentrum RSZK Hoevenakkers, de Hoevenakkers 1A in Waalre.

Deze middag vond plaats op zaterdagmiddag 9 december in de recreatieruimte van Hoevenakkers en was gratis toegankelijk voor de bewoners en familieleden van het woonzorgcentrum en mensen vanuit de stichting ‘Met je hart’.

Tijdens deze middag zorgt de familiezanggroep Van den Broek uit Geldrop voor zang en muziek. Deze zanggroep, die bestaat uit vier broers en twee zussen, is regionaal bekend voor haar zang van liedjes uit de vorige eeuw. Op diverse locaties in de regio treden ze zeer succesvol op. De plaatselijke middenstand  Albert Heijn de Bus en Bonbonfabriek Vermeulen ondersteunden deze middag.