28 juni 2021

CDA Waalwijk in gesprek met Casade

CDA Waalwijk is afgelopen vrijdag in gesprek gegaan met de heer Roel van Gurp, directeur van Casade. Daarbij werd de gemeentelijke opgave voor woningbouw besproken. Casade heeft bij de uitvoering een belangrijke rol.

CDA Waalwijk maakt zich al geruime tijd hard voor sociale woningbouw in de drie kernen van onze gemeente. Ook is gesproken over woningbouw voor jongeren, ouderen en speciale doelgroepen. Het was goed om te constateren dat Casade goed aan de weg timmert in Waalwijk en dat daarbij de kernen Waspik en Sprang-Capelle in de toekomst zeker niet over het hoofd gezien zullen worden. In de kadernota, die 15 juli aanstaande in de Gemeenteraad besproken zal worden, zal CDA Waalwijk haar plannen met betrekking tot de woningbouw en de verder ontwikkelingen binnen de gemeente Waalwijk kenbaar maken.