Caroline van der Meijde

nummer 9

Wat is er toch een mooie sfeer in Aalsmeer. Sinds ik hier in 2017 ben komen wonen, heb ik genoten van de natuurschoon en de ondernemende, gezellige mensen hier.

Het CDA spreekt mij aan vanwege de kernwaarden waarbij ieder mens telt en het gezin de hoeksteen is van de samenleving. Maar ook de gespreide verantwoordelijkheid resoneert, waarbij de overheid ruimte geeft wanneer dat kan en zorg draagt wanneer mensen zelf niet verantwoordelijk kunnen zijn. Juist vrijwilligers die samen verenigingen draaiende houden, zorgen voor veel moois: zowel op sportief vlak als events als Plaspop, de Pramenrace, of de Kunstroute.

In Aalsmeer is het CDA de grootste partij. Met de ruime ervaring weten de fractieleden goed wat er speelt en hoe zaken tot stand kunnen komen. Zo heeft het CDA zich met succes ingezet om dienstverlening terug naar Aalsmeer te halen en onze zelfstandigheid te borgen. Maar ook is het CDA in actie gekomen om de groei van Schiphol in te perken. Tot slot heeft het CDA zich sterk gemaakt voor een schitterend Waterfront.

Als je je kunt vinden in de prioriteiten als “ieder mens telt”, “ondersteuning van bedrijven”, “minder hinder van Schiphol”, en “een mooie groene buitenruimte” stem dan CDA Aalsmeer.