17 januari 2017

Nieuwe locatie voor duurzame streekproducten

Atlantis Handelshuis in Den Helder vierde op vrijdag 13 januari haar vijfjarig bestaan. In 2012 werd er gestart met het idee om duurzame producten op een zo duurzaam mogelijke manier bij afnemers te brengen. Inmiddels is de focus verlegd naar regionale ziekenhuizen en zorginstellingen. Het gaat inmiddels zo goed met Atlantis Handelshuis dat er een nieuwe locatie nodig is. Deze werd afgelopen vrijdag geopend door CDA-gedeputeerde Jaap Bond. Hij wijst in zijn speech op de belangrijke plaats die het Handelshuis in de regio inneemt. Naast de gezondheidsaspecten levert het ook een economische impuls op in de eigen regio. Hij wenst Atlantis Handelshuis toe "dat het enthousiasme zo aanstekelijk blijft dat meer en meer instellingen en organisaties duurzame streekproducten gaan gebruiken en daarmee bijdragen aan de gezondheid van Noord-Hollanders."