25 januari 2017

Fractie checkt het openbaar vervoer!

Op zaterdag 4 februari gaat de Statenfractie onze mooie provincie doorkruisen om te ondervinden hoe het gesteld is het met openbaar vervoer in Noord-Holland. Hoe lang doe je erover om een kleine kern te bereiken? Gaat dat gepaard met veel overstappen en lang wachten? Hoe toegankelijk is het openbaar vervoer eigenlijk?

Statenlid Dennis Heijnen: "We spreken in de provincie vaak over toegankelijkheid van het OV, de bereikbaarheid van onder andere kleine kernen en de kwaliteit van ons busvervoer. Het CDA wil met deze actie testen hoe het beleid van de provincie in de praktijk uitwerkt. De bevindingen zullen we verwerken in onze standpunten."

Wil je hier aan meedoen? Weet je een knelpunt? Wil je (een deel) meereizen? Meld dit via [email protected]. We verzamelen om 10.00 uur in de fractiekamer, Paviljoenslaan 7 in Haarlem.