05 april 2019

ALV 13 april in de Cultuurkoepel Heiloo

Beste CDA-er,

Hierbij wordt u door het bestuur en de fractie van CDA Noord-Holland uitgenodigd voor de Algemene Leden Vergadering van het CDA Noord-Holland. Deze wordt gehouden op 13 april 2019 en begint om 09:30 uur, inloop is vanaf 09:00 uur. Dit keer zijn wij te gast in Heiloo. Locatie: Cultuurkoepel, Kennermerstraat 464 in Heiloo.

Programma van de ALV
In het eerste deel van de ALV bespreken we de jaarrekening van 2018, vindt de wisseling van de bestuursleden plaats, nemen wij afscheid van de vertrekkende Statenleden en Waterschappers, stellen de nieuwe fracties zich aan u voor en verteld Daan Versteeg u alles over de campagne voor het Europees Parlement.

In het tweede gedeelte geven wij een terugblik over de afgelopen campagne, bespreken we met Gido Oude Kotte de focus voor 2019 en bespreken wij de landelijke politiek.

Samen reizen is duurzaam & gezelliger!
Laat uw vrienden via facebook weten dat u komt en kijk of u gezellig met anderen uit uw afdeling kunt reizen naar Heiloo.

Conceptprogramma
09:00 Inloop
09:30 Aanvang ALV
09:40 Jaarrekening 2018
10:10 Afscheid vertrekkende Statenleden en Waterschappers en voorstellen nieuwe fracties
10:40 Campagne Europees Parlement
11:00 Pauze
11:20 Terugblik campagne
11:35 Focus 2019
12:00 Landelijke politiek
12:45 Sluiting en drankje

Documenten:
Op www.cdanh.nl zullen zoveel mogelijk documenten worden geplaatst. De jaarrekening en de notulen van de ALV van 8 december 2018 kunt u na 4 april desgewenst opvragen bij [email protected].