09 februari 2018

Westfries Ondernemersgala

Het Westfries Ondernemersgala is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een groots en toonaangevend evenement in Noord-Holland. Zoals gebruikelijk is naast Jaap Bond, gedeputeerde Economie, ook de fractie vertegenwoordigd.

“MKB is de motor van de economie,” aldus Heleen Keur, woordvoerder Economie binnen de fractie. “Als fractie proberen we ons zo goed mogelijk te laten voeden door het bedrijfsleven en gaan we regelmatig op bedrijfsbezoek. Dit gala is een feestelijk hoogtepunt voor het bedrijfsleven in Westfriesland en we vieren heel graag dit feest mee!”

Dit jaar had de organisatie maar liefst 3 hoofdgasten uitgenodigd, Katja Schuurmans, André Kuipers en Dolf Jansen. Zij stonden garant voor een prachtig verzorgde avond, waarbij Stichting Proeftuin Zwaagdijk als winnaar van de Rabobank Méér Prijs, uit de bus kwam. CDA NH feliciteert alle winnaars van het Westfries Ondernemersgala en bedankt de organisatie voor dit geweldige evenement.