25 februari 2022

Nieuwsbrief CDA Alkmaar feb 2022

>>>>>>> Lees hier de nieuwsbrief van CDA Alkmaar <<<<<<

Deze nieuwsbrief kent een aantal uiteenlopende onderwerpen, maar staat natuurlijk vooral in het teken van de komende Gemeenteraadsverkiezingen (GR2022) die op 14-16 maart gehouden worden. Het voorwoord van voorzitter Nagengast, de procedure van de kandidaatstelling, een interessante bijdrage van onze wethouder Robert te Beest en vooral ook een vertrouwenwekkend statement van onze lijsttrekker Gosse Postma vragen uw aandacht. Van heel recente datum is het verslag van het bezoek dat  minister Hugo de Jonge van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening aan Alkmaar en Stompetoren bracht. Dat onderstreept de nadrukkelijke wens van het CDA-Alkmaar om niet alleen erg veel woningen te bouwen maar daarbij ook de dorpen niet te vergeten. Onze dank gaat uit naar Ilja Jonk, die de samenstelling en de lay out  van deze CDA-nieuwsbrief heeft verzorgd.

Extra aandacht vragen we u voor de oproep aan u allen om een bijdrage aan ons CDA-verkiezingsfonds over te maken en voor uw mogelijke betrokkenheid bij de Verkiezingsmarkt op 5 maart op de Paardenmarkt. Wij wensen u veel leesplezier en hopen op een goed resultaat bij de GR2022 op 16 maart . Met hartelijke groet Jelle Groeneveld, Secretaris CDA-Alkmaar.