15 februari 2021

Stem 17 maart op Jelle Beemsterboer!

Tweede Kamerlid voor onze regio

Jelle Beemsterboer: "Veel regio’s in Nederland hebben Tweede Kamerleden die geworteld zijn in de regio. Zij weten wat er speelt en nemen de lokale belangen mee in iedere afweging. Andersom wijzen zij inwoners, ondernemers en overheden in de regio op kansen en mogelijkheden die ontstaan bij nieuwe wetgeving of subsidieregelingen.

Ook onze regio verdient het gehoord te worden. Om er voor te zorgen dat de jongste generaties in onze dorpen en steden kunnen blijven wonen moeten we bij alle kernen veel meer woningen bouwen. Ten aanzien van de Rijks infrastructurele vraagstukken moet onze stem gehoord worden. Denk aan de ambitie voor de nieuwe AZ-route, die een snelwegverbinding van Alkmaar naar Zwolle zal vormen. De leefbaarheid en regionale economie zijn gebaat bij korte lijnen naar Den Haag.

Het meest waardevol aan de politiek is voor mij de mogelijkheid om mensen te helpen. Ik heb dat de afgelopen 15 jaar mogen doen als Raadslid, Wethouder en Locoburgemeester. In de landelijke politiek zal ik klaar staan voor mensen in heel Nederland. Meer specifiek wil ik uiteraard de inwoners en ondernemers in onze regio vertegenwoordigen.

Vind jij ook dat er meer geschikte woningen in jouw dorp of stad moeten komen? Wil jij dat iemand voor onze regio opkomt in de politiek? En wil jij meer kansen voor onze regionale economie en werkgelegenheid? Help dan mee om deze campagne een succes te maken.

Op 17 maart zijn de verkiezingen. Om de ambities waar te maken heb ik zo’n 17.500 voorkeurstemmen nodig."

Nog meer weten??? ga dan nu naar Jelle Beemsterboerssite <<<<