08 mei 2017

ALV CDA Amsterdam: 19 mei

Geachte CDA’er, beste Amsterdammer,

Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering van het CDA Amsterdam op vrijdag 19 mei. De vergadering start om 19:30 uur en vindt plaats in Huis van de Wijk de Meeuw op de Motorwal 300 in Noord (route hieronder). U bent vanaf 19:00 uur welkom voor koffie en thee.

De vergadering staat in het teken van de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018:

1. Opening
  2. Mededelingen en notulen ALV 21 oktober 2016
  3. Voordracht bestuurslid Daan van Thiel
  4. Gemeenteraadsverkiezingen 2018
    1. Algemeen
    2. Voordracht selectiecommissie Jelle Beemsterboer (voorzitter), Ellen van den Boogert (lid) en Hans Brussaard (lid)
    3. Voordracht program-commissie Christ’l Dullaert (voorzitter), Adriën de Boer (lid) en Clemens Sassen (lid)
    4. Procedure vaststelling lijsttrekker en kandidatenlijst (uitleg hieronder)
    5. Communicatie en campagne
  5. ALVs
    1. Communicatie ALV en data 2017: vrijdag 15 september en vrijdag 13 oktober
  6. Financiën: jaarrekening 2015
  7. Rondvraag / w.v.t.t.k.
  8. Sluiting

Na afloop van de ALV zal rond 21:00 uur de borrel plaatsvinden. Mocht u geïnteresseerd zijn in de notulen van de vorige vergadering dan kunt u die ook opvragen via onderstaand emailadres.

Namens het bestuur een hartelijke groet,

Maes van Lanschot

Secretaris (CDA.Amsterdam@gmail.com

Het huis van de wijk de Meeuw: Motorwal 300, Amsterdam Noord
OV: Komende vanaf de IJ-zijde van het Centraal Station stopt bus 33 op de halte Johan van Hasseltweg. Vanaf deze halte is het 6 minuten lopen.

Fiets: Achter het Centraal Station pakt u de pont naar het IJplein. Vervolgens fietst u c. 800 meter rechtdoor op de Meeuwenlaan totdat deze gekruist wordt door de Motorwal.

Auto: type Motorwal 300 in op uw routeplanner.

Heeft u geen vervoer? Dan zoeken wij graag een oplossing voor u via onderstaande gegevens.

Procedure vaststelling lijsttrekker en kandidatenlijst Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Het bestuur zal op de ALV van 15 september een enkelvoudige of meervoudige voordracht doen voor de lijsttrekker. De procedure kunt u via de website en nieuwsbrief vernemen en wordt de komende tijd gecommuniceerd. De selectiecommissie zal een concept-advieslijst voorstellen aan het bestuur, dat vervolgens een advieslijst voordraagt op de ALV van 13 oktober.

Noot: er is eerder abusievelijk gecommuniceerd dat de oktober ALV op 14 oktober zou plaatsvinden, deze is echter op vrijdag 13 oktober 2017.