06 juni 2017

CDA100 Amsterdam

Op vrijdagavond 16 juni organiseert CDA Amsterdam een CDA100 in Lolaluid, Piet Mondriaanstraat 140 te Amsterdam. Wilt u meedenken met de fractie en de programmacommissie inspireren, dan is dit de perfecte gelegenheid! We beginnen om 19:30 uur en hopen met elkaar een interessante en levendige brainstorm af te sluiten met een borrel om 21:45 uur.

CDA100

Het concept van de CDA100 is dat we met leden en Amsterdamse relaties in gesprek gaan over de stad Amsterdam. Onder leiding van gespreksleiders verkennen we met elkaar welke zorgen, dromen en wensen er leven over de thema’s (sessie 1).  Aan het einde van de eerste deelsessie probeert elk groepje om één gemeenschappelijke wens of droom met elkaar te definiëren. In de tweede sessie kunnen de deelnemers voorstellen met elkaar bedenken om de wensen uit de eerste sessie te bereiken. Uiteindelijk probeert elk groepje om de uitkomsten van beide sessies (zorg en oplossing) samen te vatten.

• 19:00 uur Inloop
  • 19:30 uur Opening en uitleg
  • 19:45 uur Tafelgesprekken 1
  • 20:15 uur Pauze
  • 20:25 uur Tafelgesprekken 2
  • 21:10 uur Plenair afronding en gesprek
  • 21:45 uur Borrel

Met de uitkomsten van de CDA100 gaat de fractie aan de slag en kunnen een inspiratie zijn voor de programmacommissie. Deelnemers krijgen hier natuurlijk een terugkoppeling over.

In verband met de catering en logistiek is de deadline voor de inschrijvingen op vrijdag 9 juni.  Aanmelden kan via deze link. Lukt dat niet, dan kunt u mailen naar cda@raad.amsterdam.nl of bellen met 020 - 5523476.

Hopelijk zien we u vrijdag 16 juni in Lolaluid.