27 november 2017

Concept kandidatenlijst

Het bestuur van het CDA Amsterdam heeft vorige week de advieslijst voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld en naar de kandidaten en leden gecommuniceerd. Het CDA wil een een lijst inbrengen met het maximum aantal van 50 kandidaten. Diederik Boomsma is al in september door de ALV gekozen als lijsttrekker.

Op 1 december stelt het bestuur voor de kandidaten voor plaats 2 t/m 30 vast te stellen. Voor het invullen van de overige kandidaten vraagt het bestuur mandaat aan de ALV. De voorgestelde advieslijst is gebaseerd op de conceptlijst die de selectiecommissie aan het bestuur heeft geadviseerd.

De definitieve kandidatenlijst van het CDA Amsterdam zal op vrijdag 1 december worden vastgesteld tijdens de Algemene Ledenvergadering. Deze 20.00 uur en vindt plaats in Huis van de Wijk in Amsterdam-Zuid / Buitenveldert op de A.J. Ernststraat 112.

M/V

M/V