25 augustus 2021

Vacature: Online communicatiemanager (24-32u)

Wat doe je als Online communicatiemanager bij het CDA Amsterdam?

Als Online communicatiemanager haal je het beste uit de CDA-politici in de Stopera naar boven en vertaalt dit naar online en offline interactie met Amsterdammers. Je bedenkt een goede online strategie voor het CDA Amsterdam en je voert deze uit. Je bent sparring partner voor de CDA-politici en helpt mee in het organiseren van on- en offline events. Je volgt de politieke actualiteit op de voet en zoekt naar kansen voor onze (duo)raadsleden.

Wat voor functie bieden wij aan?

Je vertaalt de CDA-standpunten, bijdragen en voorstellen naar duidelijke online communicatie. De dagelijkse werkzaamheden variëren van:

• Het bedenken van een social media strategie, onze online presence vergroten en het monitoren van onze sociale mediakanalen en signaleren welke onderwerpen spelen
  • Eenvoudige video editing, creatieve content creëren, beheren social media
  • Het opzetten van (online) events waarin Amsterdammers in rechtstreeks contact met onze (duo)raadsleden komen

Wie ben jij?

• Je bent een data gedreven communicatieprofessional met minimaal drie jaar werkervaring
  • Je bent aantoonbaar bedreven in het beheren en organiseren van online marketing, social media en het creëren van online content
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO communicatie of vergelijkbare opleiding
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met politiek in het algemeen en het CDA-gedachtegoed in het bijzonder
  • Je kan zelfstandig en georganiseerd werken en stelt prioriteiten. Je voelt aan welke communicatie snel moet gebeuren en welke even kan wachten
  • Je zit boordevol ideeën om de CDA-fractie communicatief te laten uitblinken
  • Je vindt het geen probleem om op flexibele tijden te werken (regelmatig ook in de avond, soms ook in het weekend)
  • Is het nu -d, -dt of -t? Jou zullen we niet snel betrappen op spelfouten want je beheerst het Nederlands uitstekend
  • Een .INDD, .ISP, of .PRPROJ-bestand? Jij weet wat we bedoelen en hoe je ermee aan de slag moet. Of het nu een filmpje, een visual of een GIF is, jouw creativiteit is grenzeloos. Ervaring met Photoshop, Final Cut pro en Adobe inDesign is een pre

Wij bieden:

• Ruimte om je te ontwikkelen op het gebied van online politiek
  • Een hybride werkend team met jonge mensen die gedreven zijn om Amsterdam mooier en beter te maken
  • Een functie voor 32 uur per week (24 uur is bespreekbaar)
  • Ruimte voor extra opleidingen en verdere ontwikkeling
  • Onkostenvergoeding
  • Salaris conform schaal 8 (€ 2.911-3.928 obv 40u per week)
  • 25 verlofdagen (obv 40u per week)
  • Grote flexibiliteit om plaats en tijdstip van werken zelf te bepalen
  • Mogelijkheid het werk op jaarbasis zo in te richten dat je tijdens schoolvakanties vrij kan zijn en doorbetaald wordt

Voor vragen of om te solliciteren neem je contact op met Rogier Havelaar (duoraadslid) ([email protected]) of 06 1250 7079.