02 april 2019

Stage CDA-fractie

Het CDA Amsterdam op zoek naar een stagiair(e) om vanaf 1 mei de gemeenteraadsfractie te ondersteunen, met name op het gebied van communicatie en organisatie. Deze stage biedt een uniek kijkje achter de schermen van het Amsterdamse stadhuis en de gelegenheid het reilen en zeilen van de hoofdstedelijke politieke arena van dichtbij te leren kennen.Het secretariaat van de fractie ondersteunt en adviseert de Amsterdamse (duo)raadsleden bij hun werk en is het medeverantwoordelijk voor de communicatie.Wij zoeken iemand voor drie dagen per week, voor een periode van drie maanden. De duur van de stage en het aantal stagedagen is onderhandelbaar.

Taken
Tot de voornaamste taken van de stagiair(e) behoren het helpen organiseren van informatiebijeenkomsten en communicatie over onze standpunten via de website, nieuwsbrieven en sociale media. Ook ondersteunt de stagiair(e) bij andere werkzaamheden van de fractie.

Profiel
Hij of zij studeert, bezit redactionele vaardigheden, gezond verstand, is politiek geïnteresseerd en heeft affiniteit met het gedachtegoed van het CDA. Kennis van het beheren van websites, nieuwsbrieven en sociale media is een pre.

Vergoeding
De CDA-fractie biedt goede begeleiding en een professionele, hartelijke werkomgeving. Aan de stage is daarnaast een stagevergoeding verbonden. Reacties kunnen tot 25 april 2019 worden verstuurd naar fractie@cda.amsterdam (zonder .nl) t.n.v. Jur Limburg.

Wij horen graag van u!