Susanne de Roy van Zuidewijn-Rive

Het CDA in Amsterdam Zuid

Susanne de Roy van Zuidewijn-Rive vertegenwoordigt het CDA in de bestuurscommissie van stadsdeel Zuid. Susanne wordt daarbij ondersteund door Erik van Geijn.

Susanne blijft graag op de hoogte van wat u vindt dat er beter moet of anders kan in stadsdeel Zuid. U kunt daarvoor contact opnemen via: amsterdamzuid.cda@gmail.com.

Susanne wil eraan bijdragen dat alle bewoners met plezier wonen en werken in Amsterdam: "Een stad waar je oud kan worden in je eigen buurt. Veilig opgroeien in een gezinsvriendelijke stad met kindvriendelijke buurten, veilige kruispunten en fietspaden. Maar ook zorg dicht bij huis, vrijheid van schoolkeuze, ondersteuning van sportverenigingen en woningen voor elke generatie."

Susanne heeft rechten gestudeerd en kunstgeschiedenis. Na haar studie werkte zij als advocaat; nu heeft zij een eigen adviesbureau in de culturele sector. Daarnaast heeft Susanne zich de afgelopen jaren ingezet als vrijwilliger, adviseur en bestuurslid voor verschillende maatschappelijk en culturele organisaties in Amsterdam. Ook is zij actief in de Obrechtkerk. Als moeder van vijf jonge kinderen is zij goed op de hoogte van zaken die spelen omtrent vrije schoolkeuze en goed onderwijs, sportiviteit op sportvelden en veiligheid in het verkeer.

U kunt ook contact opnemen met de fractie van het CDA in de gemeenteraad.