05 maart 2017

Pieter Heerma maandagavond 13 maart in Bennebroek

Tweede Kamerlid Pieter Heerma komt maandagavond 13 maart naar 't Trefpunt (Akonietenplein 1) in Bennebroek om met kiezers te spreken over de onderwerpen “Eerlijke economie en participatie” en “Waarden en normen”. Het zijn twee van de vijf thema's die centraal staan in de verkiezingscampagne van het CDA voor de Tweede Kamerverkiezingen, die worden gehouden op woensdag 15 maart.

Vanaf 20.00 uur is er volop gelegenheid om met het Kamerlid van gedachten te wisselen. (Inloop vanaf 19.30 uur.) Pieter Heerma zet zich in voor een krachtig politiek midden. “De afgelopen jaren zien we een vlucht naar de flanken, een politiek met oneliners en stoere taal. Ik zie het als een opdracht om met het CDA het politieke midden weer krachtig te maken. Geen scherpe bocht naar links, geen scherpe bocht naar rechts, maar een verstandige middenweg.” Ook daarover kan het gesprek maandagavond 13 maart gaan.

Pieter Heerma is de zoon van wijlen prominent CDA-politicus Enneüs Heerma. Hij woont in Purmerend, is getrouwd en is vader van twee jongens. Pieter Heerma heeft politicologie gestudeerd aan de Vrije Universiteit en is lange tijd woordvoerder geweest van de CDA Tweede Kamerfractie. Voor hij Kamerlid werd, was hij manager bij De Friesland Zorgverzekeraar. In de Tweede Kamer is Pieter Heerma woordvoerder Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

Kijk voor meer informatie over Pieter Heerma op: https://www.cda.nl/heerma/