Vincent van Aggelen

Kandidaat

Vincent van Aggelen (1981) is onderwijzer in groep 8 en plaatsvervangend hoofd van een basisschool in Laren. Vijf jaar geeft hij nu met veel plezier les in het onderwijs. Het gevoel om nog meer voor de maatschappij te betekenen gecombineerd met zijn persoonlijke ambities om zich actiever bezig te houden met de politiek hebben hem doen besluiten om in 2012 lid te worden van het CDA. Sinds vier jaar woont Vincent samen met zijn vrouw in Bussum. Voor zijn studie bestuurskunde én in zijn vrije tijd heeft hij veel gereisd. Met veel plezier woont hij nu in Bussum dichtbij alle grote voorzieningen maar met de schitterende heide in de achtertuin. “Ik vind het belangrijk dat jongeren gehoord worden in ons dorp en vind het daarom ook belangrijk dat zij een duidelijke stem hebben in de gemeente.”