27 augustus 2019

Activiteiten in de vakantie

2019 augustus

Vele activiteiten zijn weer georganiseerd in de vakantie

1) Door de bibliotheek en Stichting Welzijn Castricum: o.a. stopmotion filmpje maken (voor de kinderen) Informatie over studiekring voor 50+, 5 sept. luister/lezing van Brel tot Piaf enz. Kijk ook eens op de websites!

2) De Timmerdorpen zijn opgebouwd en weer opgeruimd Mooie dagen voor de kinderen door de inzet van vele, vele vrijwilligers

3) (Roots) markten op verschillenden plaatsen

Met elkaar! Voor elkaar!

Uit ons verkiezingsprogramma 2018- 2022: De Stichting Welzijn in Castricum (SWC), de stichting Welzijn Ouderen Limmen (WOL) en de Stichting Welzijn Ouderen Akersloot (SWOA), Conquista Limmen, Storyclub Akersloot en Discovery Castricum hebben een uiterst belangrijke functie in het maatschappelijk veld met betrekking tot het ouderen-, jongeren- en vrijwilligersbeleid. In specifieke zin de aandacht die zij hebben voor het tegengaan van eenzaamheid en het creëren van zelfredzaamheid. Honderden vrijwilligers zijn hierbij betrokken en actief. Het CDA heeft grote waardering voor al deze mensen. Een openbare aanbesteding van dit werk is wat ons betreft absoluut niet aan de orde. Goede afspraken maken is wel onderdeel van de samenwerking.