22 augustus 2012

Doe mee! Campagne met Mona Keijzer! Op 4 september!

Mona Keijzer komt 4 september met ons campagne voeren. Mona is in korte tijd een hoofdrolspeler in het landelijke CDA geworden. Daarom zijn we extra trots dat ze een nauwe band met onze streek Zaanstreek/Waterland houdt, en dat ze vlak voor de verkiezingen met ons campagne komt voeren. Er is een mooi programma opgezet. Iedereen doet mee!

•             Om 11.00 start de campagne op de markt van Purmerend. Er is een stand van het CDA. Met zoveel mogelijk mensen gaan we folders uitdelen.

•             Na een simpele en snelle lunch, gaan we om 13.00 op werkbezoek. Waarschijnlijk een zorginstelling in een van de omliggende gemeenten. Daarna vertrekt Mona naar Amsterdam voor een televisie-interview.

•             Om 20.00 uur start een grote avondbijeenkomst in de St. Jozef te Volendam (St. Jozefstraat 2). Inloop vanaf 19.30. Deze avond is voor CDA leden, voor de fracties en besturen. Uiteraard zijn álle geïnteresseerden van harte welkom. Mona zal het verkiezingsprogramma presenteren en over haar kandidatuur vertellen. Ze gaat in gesprek met de zaal en zal vragen beantwoorden. Jaap Bond (gedeputeerde NH) is deze avond onze gastheer.

•             Vanaf 21.30 kunt u napraten en een drankje met elkaar drinken.

Doe mee deze campagnedag: kom even langs op de markt en help folders uitdelen; ga mee op werkbezoek en wees welkom bij de grote afsluiting in Volendam!!!

U kunt zich aanmelden via het CDA steunpunt Noord-Holland ([email protected]) . Voor de avondbijeenkomst is geen opgave nodig.