12 augustus 2016

Europa na Brexit

Europa na de Brexit, onzekerheid in de Europese landen over de toekomst van Europa, onze relatie met Turkije, de vluchtelingenstroom , de positie van de Euro, ook de roep bij sommigen om een Nexit, is een handelsverdrag met de USA wel nodig, hoe deed Nederland het als voorzitter van de EU, allemaal thema’s over Europa. Het zijn vragen die voortdurend in de media en dus bij ons opwellen.
Wim van de Camp, één van de meest ervaren Europarlementariërs, die onlangs op het CDA congres werd gehuldigd vanwege zijn lange staat van dienst, komt op maandag 22 augustus naar Krommenie, het buurtcentrum de Pelikaan, aanvang 20.00 uur ons bijpraten over de toekomst van Europa.
Adres van de Pelikaan is: Kervelstraat 185a, 1562 AJ Krommenie.
Iedereen die in deze thema’s interesse heeft is welkom. Uiteraard zullen wij ook met Wim van de Camp discussiëren. Discussieleider is Piet van Tellingen, de huidige voorzitter van CDA Zaanstad.
Inlichtingen bij Piet van Tellingen, [email protected]; tel.0613566860