Nuri Kevek

Fractievertegenwoordiger

Naam: Nuri Kevek

Woonplaats: Heerhugowaard

We missen vooral de verbinding tussen jong en oud, allochtoon en autochtoon en andersgelovigen. Wij geloven dat deze fundamenten verloren gaan in een politiek die gevangen zit in angst voor elkaar en voor vernieuwing. De oplossing hiervoor? Solidariteit! Laten we niet alleen opkomen voor het eigen belang, maar ook rekening houden met de ander. Zo heb ik van jongs af aan geleerd om voor familie en je naasten te zorgen. Dát is de kracht van een samenleving: zorgen voor diegene die het minder heeft. De aanpak van deze uitdagingen vraagt om een alomvattende visie; een nieuw perspectief op de samenleving. Ons geloof, in onze gemeente, biedt ons hiervoor de nodige inspiratie. Deze inspiratie geeft ons tevens de kracht verantwoordelijkheid te nemen en stap voor stap onze bijdrage aan onze gemeente te leveren.

Het CDA gelooft in deze kracht. Kies daarom CDA!