30 maart 2015

Bedankt voor uw stem en uw vertrouwen!

Bij de verkiezingen voor Provinciale Staten eerder deze maand hebben inwoners van onze gemeente massaal hun stem uitgebracht op het CDA en op lijsttrekker Jaap Bond. Bij provinciale verkiezingen in 2011 werd er een mooie uitslag gehaald waarbij 31% van de stemmen op het CDA werd uitgebracht. Dit jaar haalde het CDA, met Jaap Bond weer als nr. 1 op de lijst, zelfs 34% van de stemmen. Een prachtig resultaat, waar veel vertrouwen uitspreekt en waarvoor we iedereen die CDA heeft gestemd dan ook hartelijk willen bedanken!

Jaap Bond is inmiddels geïnstalleerd als één van de vijf CDA-leden in de Provinciale Staten van Noord-Holland. Jaap neemt namens het CDA ook deel aan het overleg om te komen tot een coalitie voor Noord-Holland (samen met VVD, D’66 en PvdA) voor de komende vier jaar. We wensen Jaap veel succes bij deze gesprekken en we houden u op de hoogte van de ontwikkelingen, in het bijzonder waar deze voor onze gemeente van belang zijn.

Bestuur CDA Edam-Volendam.