30 augustus 2019

Geslaagde CDA fietstocht door Gooise Meren

Na de zomervakantie hebben we er weer zin in! Bestuur en Fractie van het CDA zijn op 26 augustus op de (elektrische) fiets gestapt om lekker door Gooise Meren te fietsen.

Tijdens deze fietstocht hebben we verschillende plekken aangedaan waar we als CDA hard mee aan de slag zijn om te verbeteren.

Zo komt er een nieuwe rotonde op de Keverdijk(daar staan nu de zandzakken). Een rotonde is best duur, maar een aantal jaren geleden heeft o.a Guide Bartelet van het CDA Naarden voor elkaar gekregen dat er bij het vervangen van de straten bij de Keverdijk deze rotonde voor een stuk door Rijkswaterstaat betaald werd. Het duurt soms even..maar dan hebben we wel een mooie(en voor ons goedkopere) rotonde.

We hebben ook gesproken over de Havenkom bij de Vesting van Muiden. Hier willen we graag mee aan de slag, om dit echt een stuk mooier te maken voor bewoners en toeristen. Op dit moment staat er het "Ijspaleis", het idee is om dit te kopen en te vervangen door een mooie haven met steigers.

Dit zou fijn zijn voor sport vissers, toeristen en inwoners en het geeft daarnaast een prachtig uitzicht op de Vesting..

Natuurlijk hebben we niet alleen in Naarden en Bussum rondgekeken; ook zijn we uitgebreid in Muiden en Muiderberg op bezoek geweest. Compliment voor de tuin van de heer Hennipman aan de dijk in Muiden..wat een mooi gesnoeide buxussen!