29 augustus 2016

Joan Eijpe & Jos de Lange willen graag uw mening over wonen in Gooise Meren

De gemeente Gooise Meren werkt momenteel aan een nieuwe woonvisie (2016-2020). Daarbij wil ze graag een aantrekkelijk woongebied zijn voor de huidige en toekomstige inwoners. Daarom vinden wij ook uw mening over wonen in Gooise Meren erg belangrijk. Enkele voorbeelden van onderwerpen in de woonvisie zijn de verhouding tussen het aantal koop- en huurwoningen, het bevorderen van doorstroming en de beschikbaarheid van verschillende type woningen. Ook andere suggesties zijn zeer welkom. Wat vindt u belangrijk in de lokale woonvisie? Als u hier ideeën over heeft, horen we deze graag en zorgen wij ervoor dat uw idee wordt meegenomen in de bespreking van de nieuwe lokale woonvisie.

U kunt een email sturen met uw ideeën of mening naar joan.eijpe@cdagooisemeren.nl of jos.de.lange@cdagooisemeren.nl of een bericht achterlaten via het contactformulier op deze site.

We stellen uw inbreng zeer op prijs!

Joan Eijpe & Jos de Lange