Cornelis van Diest

Solidair!

Cornelis' visie op het leven is dat mensen tot heel veel in staat zijn vanuit hun eigen kwaliteiten, kennis en kunde. "Voor diegenen die zich - om welke reden ook - net niet of helemaal niet kunnen redden in de maatschappij," aldus Cornelis, "zal er hulp en begeleiding georganiseerd moeten zijn. Dit hoeft niet altijd door de overheid te gebeuren. Solidariteit kan ook heel goed in de buurt, door bijvoorbeeld vrijwilligers, opgepakt worden."

Met zijn politieke en bestuurlijke ervaring wil hij zich in het bestuur van de gemeente onder andere inzetten voor de realisatie van senioren-woningen in de middenklasse in Muiderberg. Gooise Meren moet volgens hem "een besluitvaardig en doelmatig bestuur hebben met een gezonde financiƫle huishouding zonder lastenstijgingen voor de inwoners en ruimte voor ondernemende mensen."

Neem contact op met Cornelis van Diest

U kunt Cornelis van Diest bereiken via zijn eigen e-mailadres: diestvee@hetnet.nl

Biografie

Cornelis van Diest is na zijn HBO-opleiding Veehouderij zelfstandig melkveehouder geworden. Met zijn gezin houdt hij dit bedrijf samen met een paardenpensionstalling draaiend. Zijn zoon is medevennoot van het bedrijf.